Ankieta dotycząca reklam w kinie

Wyniki ankiety dotyczącej kina Iluzjon

2 lutego 2013 roku, zakończyliśmy zbieranie opinii od widzów kina Iluzjon – Muzeum Sztuki Filmowej, w specjalnie przygotowanej ankiecie, dotyczącej wprowadzenia do kina reklam. Filmotece Narodowej szczególnie zależało na poznaniu stanowiska miłośników warszawskiego Iluzjonu w tej sprawie.

Chcielibyśmy poinformować, że w anonimowej ankiecie wzięło udział 566 osób (302 mężczyzn i 264 kobiety). Za wprowadzeniem reklam do Iluzjonu głos oddało 315 osób, 251 głosowało przeciwko.

Osoby, które zgodziły się na emisję reklam w kinie podzieliły swoje głosy następująco:

• Zwiastuny filmowe - 307

• Reklama społeczna - 205

• Reklama kulturalna - 232

• Produkty luksusowe - 73

• Produkty spożywcze - 41

• Telekomunikacja - 51

• Motoryzacja – 63

 

Jeżeli chodzi o czas trwania reklam, widzowie Iluzjonu swoje głosy rozłożyli w następujący sposób:

• 42 osoby głosowały za tym, by bloki reklamowe trwały powyżej 5 min

• 176 osób - 5 minut

• 25 osób - 4 minuty

• 50 osób - 3 minuty

• 19 osób - 2 minuty

 

W ankiecie łącznie wzięły udział osoby w wiekowego między 15 a 55 lat (i więcej):

• 15-17 lat – 19 osób

• 18 lat - 24 lata – 239 osób

• 25 lat - 34 lata – 219 osób

• 35 lat -44 lata – 59 osób

• 45 lat – 54 lata – 10 osób

• 55 lat i więcej – 20 osób

 

Informujemy równocześnie, że w tej chwili nie podjęliśmy decyzji o emisji reklam w kinie w perspektywie najbliższego półrocza.

Wszystkim, którzy poświęcili czas na podzielenie się swoją opinią z Filmoteką Narodową chcielibyśmy serdecznie podziękować.