Ankieta dotycząca reklam w kinie
Wyniki ankiety dotyczącej kina Iluzjon
2 lutego 2013 roku, zakończyliśmy zbieranie opinii od widzów kina Iluzjon – Muzeum Sztuki Filmowej, w specjalnie przygotowanej ankiecie, dotyczącej wprowadzenia do kina reklam. Filmotece Narodowej szczególnie zależało na poznaniu stanowiska miłośników warszawskiego Iluzjonu w tej sprawie.
Chcielibyśmy poinformować, że w anonimowej ankiecie wzięło udział 566 osób (302 mężczyzn i 264 kobiety). Za wprowadzeniem reklam do Iluzjonu głos oddało 315 osób, 251 głosowało przeciwko.
Osoby, które zgodziły się na emisję reklam w kinie podzieliły swoje głosy następująco:
• Zwiastuny filmowe - 307
• Reklama społeczna - 205
• Reklama kulturalna - 232
• Produkty luksusowe - 73
• Produkty spożywcze - 41
• Telekomunikacja - 51
• Motoryzacja – 63
Jeżeli chodzi o czas trwania reklam, widzowie Iluzjonu swoje głosy rozłożyli w następujący sposób:
• 42 osoby głosowały za tym, by bloki reklamowe trwały powyżej 5 min
• 176 osób - 5 minut
• 25 osób - 4 minuty
• 50 osób - 3 minuty
• 19 osób - 2 minuty
W ankiecie łącznie wzięły udział osoby w wiekowego między 15 a 55 lat (i więcej):
• 15-17 lat – 19 osób
• 18 lat - 24 lata – 239 osób
• 25 lat - 34 lata – 219 osób
• 35 lat -44 lata – 59 osób
• 45 lat – 54 lata – 10 osób
• 55 lat i więcej – 20 osób
Informujemy równocześnie, że w tej chwili nie podjęliśmy decyzji o emisji reklam w kinie w perspektywie najbliższego półrocza.
Wszystkim, którzy poświęcili czas na podzielenie się swoją opinią z Filmoteką Narodową chcielibyśmy serdecznie podziękować.